Serviceaftale & Support

Med en Serviceaftale sørger vi for at trimme og vedligeholde dit site, minimum hver 2. uge, så du altid er bedst muligt beskyttet mod virus og hackere og altid har den nyeste software. Derudover supporterer vi dig, når der er brug for ændringer og tilføjelser* på dit site.

Aftalen findes på 2 forskellige niveauer, alt efter størrelsen på dit site.

Generel support
Ønsker du ikke en Serviceaftale, vil vi selvfølgelig hellere end gerne stadig hjælpe.
Pris pr. time: 600 DKK ex. moms (NB: Der faktureres pr. påbegyndte ½ time).

Møder
Vi holder meget gerne et indledende møde for at snakke om mulighederne for et samarbejde. Indledende møder er uden beregning.

Efterfølgende møder koster 600 DKK ex moms pr. time - inklusiv transporttid hvis mødet skal holdes hos jer.

Basic

Til det mindre website eller den mindre webshop, hvor der kun er behov for få ændringer hver måned og hvor mængden af data der skal opdateres er mindst.

  • Pris: 400 DKK pr. måned eller 4.000 DKK pr. år ex. moms
  • Din side opdateres og optimeres hver 2. uge året rundt
  • Vi hjælper med genetablering (fra backup) ved nedbrud, virus og malware*
  • Mailsupport
  • Svartid: max 48 timer
  • Ændringer og tilføjelser svarende til 2 timers arbejde pr. måned. Timer kan ikke ‘spares’ op fra måned til måned.
  • 100 DKK rabat på timeprisen ved større opgaver

Pro

Til det større website eller den større webshop, hvor der er behov for flere ændringer hver måned og hvor mængden af data der skal opdateres er stor.

  • Pris: 600 DKK pr. måned eller 6.000 DKK pr. år ex. moms
  • Din side opdateres og optimeres hver 2. uge året rundt
  • Vi hjælper med genetablering (fra backup) ved nedbrud, virus og malware*
  • Telefon- og mailsupport
  • Svartid: max 24 timer
  • Ændringer og tilføjelser svarende til 4 timers arbejde pr. måned. Timer kan ikke ‘spares’ op fra måned til måned.
  • 100 DKK rabat på timeprisen ved større opgaver

*Backup foretages oftest af din hostingudbyder. Spørg hvis du er i tvivl.
Læs vilkårene for Serviceaftalen i vores Forretningbetingelser.